مطالب

قطع کردن صدای بوق هشدار سرعت جک S5

قطع کردن صدای بوق هشدار سرعت جک S5

قطع کردن صدای بوق هشدار سرعت جک S5

این سیستم معمولا در حال حاضر بر روی تمامی خودروهای داخلی و خارجی مورد اعمال میباشد. برای کنترل کردن خودرو از سرعت های بالا استفاده میشود که بابت ایمنی سرنشینان و خودرو میباشد ولی در مسافت های طولانی و مسافرت صدای این بوق باعث مزاحمت برای راننده و سرنشینان میشود که به سرعت ممتد و یکسره میباشد.

روش های قطع کردن صدای هشدار سرعت جک S5

از این رو روش های مختلفی برای قطع کردن صدای این بوق وجود دارد که یکی از آنها ریختن چسب بر روی اسپیکر پشت صفحه کیلومتر میباشد که به دلیل اینکه اینکار باعث قطع شدن مابقی آلارم ها از قبیل نبستن کمربند ایمنی، سنسور جلو، بازبودن در خودرو و غیره میباشد از این رو پیشنهاد میشود با نصب کلید قطع کن بر روی برد ذکر شده صدای بوق سرعت را قطع کرده و در زمان غیراستفاده کلید را خاموش کنید و شایان ذکر میباشد با نصب کلید قطع کن صدای بوق قطع خواهد شد و چراغ نمایشگر روی صفحه کیلومتر قطع نخواهد شد.
پیشنهاد میشود برای نصب این کلید به تعمیرکار مربوطه مراجعه کنید ولی به صورت اجمالی باید روکش بالای صفحه کیلومتر را در آورد و در مرحله بعد روکش پایینی را در آورده و پیچ ها را باز کرده و صفحه کیلومتر را نیز باز کرده بر روی صفحه کیلومتر اسپیکر صدای بوق هشدارها وجود دارد و برای نصب کلید قطع کن از داخل کاپوت استفاده میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *